Proteklih nekoliko mjeseci zbog epidemije bolesti COVID-19, u Policijskoj upravi primorsko-goranskoj rad sa strankama radi obavljanja upravnih poslova bio je prilagođen epidemiološkim mjerama propisanim od nadležnih tijela. Manji dio poslova obavljao se dolaskom stanaka u službene prostorije, dio putem sustava e-Građani, a zatim i naručivanjem stranaka radi preuzimanja izrađenih isprava.
Od 1. lipnja građanima je omogućeno da sve upravne poslove obavljaju u redovnom radnom vremenu, bez prethodnog naručivanja.
“Ovom prilikom podsjećamo i upućujemo građane da koriste mogućnosti koje im nudi sustav e-Građanin, što će smanjiti potrebu osobnog dolaska građana u šalter salu i čekanja u redovima, a također i dosljednijem poštivanju epidemioloških mjera, posebice preporučene fizičke udaljenosti”, naglašavaju iz policije.
Podsjećamo, svi građani koji posjeduju elektroničku osobnu iskaznicu, zahtjeve za izdavanje vozačke dozvole i putovnice mogu podnositi elektronički, putem sustava e-Građani. Osim toga, dostavu navedenih isprava građani mogu zatražiti na adresu prebivališta, dakle bez potrebe da dolaze u policiju.
Također, građani mogu koristiti i uslugu e-Boravište i e-Suglasnost, kao i druge e-Usluge MUP-a, a više informacija o navedenim uslugama mogu pronaći OVDJE .
Potrebne informacije građani mogu dobiti putem telefona ili elektroničke pošte te pronaći na stranicama Ministarstva unutarnjih poslova, u rubrici Moji dokumenti.
Sve građane koji upravne poslove mogu obaviti isključivo dolaskom u službene prostorije pozivamo da se i dalje pridržavaju preporučenih epidemioloških mjera te uputa policijskih službenika na ulazu.
foto: PU primorsko-goranska