Grad Rijeka je od samog početka pandemije virusa COVID – 19 donio niz mjera u svrhu pomoći zakupnicima poslovnih prostora kako bi što lakše prebrodili nezavidnu situaciju u kojoj su se zatekli.
Tako je donesenim Zaključcima gradonačelnika u periodu od siječnja 2021. godine do svibnja 2021. godine propisano da se zakupnicima kojima je odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske obustavljena djelatnost, a imaju status neprofitnih članskih organizacija i koji svoje pravo na naknadu fiksnog troška zakupnine ne ostvaruju sukladno Zaključku Vlade Republike Hrvatske od 30. studenoga 2020. godine odobrava umanjenje zakupnine u 100% iznosu bez podnošenja zahtjeva.
Gradu Rijeci kao zakupodavcu su pristigli i zahtjevi neprofitnih organizacija koji sukladno Ugovorima o zakupu obavljaju ugovorenu djelatnost pod šifrom NKD: 88.99 – ostale djelatnosti socijalne skrbi bez smještaja te koji radi teške situacije uzrokovane pandemijom covid 19 mole umanjenje zakupnine poslovnih prostora za period od siječanj do svibnja 2021. godine u 100% iznosu.
Radi se o zakupnicima: Liga protiv raka PGŽ, Udruga „Dira Rijeka“ i Udruga invalida rada Rijeka. Kakoove neprofitne organizacije ne bi bile dovedene u nepovoljniji položaj od drugih subjekata te s obzirom na činjenicu da se bave sa socijalno najugroženijim skupinama, njima je dano odobrenje za umanjenje zakupnine za period siječanj – svibanj 2021. godine u 100% iznosu zakupnine.
Sveukupno umanjenje zakupnine za navedene zakupnike za razdoblje od siječnja do svibnja 2021. godine iznosilo bi 18.798,88 kn.
Produžen je i rok za podnošenje zahtjeva za umanjenje plaćanja zakupnine podnositeljima zahtjeva za ožujak i travanj 2021. godine čiji zahtjevi nisu pravodobni a koji su zaprimljeni do 30. lipnja 2021. godine. Pravo na umanjenje zakupnine priznato je trima zakupnicima. Sveukupno umanjenje za ožujak i travanj 2021. godine iznosilo bi 5.222,88 kn s uključenim PDV-om.
foto: Grad Rijrka