Međunarodna konferencija “Brendiranje kulture”, koja će se održati od 28. veljače do 3. ožujka u organizaciji Rijeka 2020 i partnerstvu s riječkim Sveučilištem, pružit će priliku Rijeci u brendiranja kao važnog grada na nacionalnoj i na europskoj razini, najavila je na konferenciji za novinstvo u ponedjeljak direktorica Sektora za razvoj i strateška partnerstva Rijeka 2020 Irena Kregar Šegota – kako piše Nacionalni Portal, a prenoseći Hina-u.
Konferencija ima tri tematske cjeline, Brendiranje kulture, Brendiranje gradova i Kulturni turizam, a tijekom rada konferencije organizirat će se brojna predavanja te prirediti četiri radionice.
Riječki gradonačelnik Vojko Obesrsnel rekao je da je ovo događanje dio nastojanja da Rijeka bude prepoznata kao kulturna, a posljedično i turistička destinacija.
“Ne želimo da 2020. godina, kada Rijeka bude Europska prijestolnica kulture (EPK), bude puna događanja, a da godinu za tim to ostane samo povijesna činjenica, nego želimo stvoriti nasljeđe projekta za budućnost”, naglasio je.
Namjera nam je osigurati mnogo aktivnosti koje će omogućiti većem broju ljudi da razumiju što je to menadžment u kulturi, ne samo operativno, nego i kako je osmisliti te pronaći modele financiranja, što više izvan proračuna, naveo je Obersnel.
Rektorica Sveučilišta u Rijeci Snježana Prijić Samaržija ocijenila je da su vrijednosti ove konferencije u interdisciplinarnom i intersektorskom pristupu pitanjima kulture, turizma i obazovanja. “Našim studentima se na ovaj način omogućuje kontakt sa ‘stvarnim svijetom’ i zajednicom”, rekla je.
Istaknula je da se priprema utemeljenje poslijediplomskog studija menadžmenta u kulturi, što se do sad pokušavalo nekoliko puta provesti, ali je prepreku predstavljao nedovoljan kapacitet za provedbu. Sada, nakon EPK, nećemo imati isprike te vrste, rekla je.
Pokrovitelji konferencije su Ministarstvo turizma i Ministarstvo kulture te predsjednica Republike Kolinda Grabar Kitarović, koja će i otvoriti skup 28. veljače u Sveučilišnom kampusu, najavili su organizatori.
(Hina)
foto: youtube (screenshot)