Iako smo u najgorem slučaju razmišljali o crnim prognozama za ljetne mjesece što se tiče turističke sezone, ipak su veliki izgledi kako sve i neće biti toliko crno. U sljedećim mjesecima se očekuje povratak gostiju u hotele i privatni smještaj.
Iako mjerama zaštite od širenja koronavirusa hotelima nije bio zabranjen rad, opatijski su se hotelijeri iz poslovnih, ali i sigurnosnih razloga odlučili privremeno zatvoriti svoje objekte, ali već s početkom svibnja dio hotela ponovo je otvorio svoja vrata.
Trenutno rade dva hotela: Villa Kapetanović i hotel Navis, a od početka idućeg tjedna, odnosno 11. svibnja, otvorit će se hotel Bevanda, Mali raj, Villa Dubrava i Pansion Učka. Većina hotelijera najavila je otvaranje krajem svibnja i početkom lipnja, što najviše ovisi o otvaranju granica.
Uz hotelijere, značajni dio turističke privrede u Opatiji čini i privatni, obiteljski smještaj te su i iznajmljivači spremni za prihvat gostiju. Najavljena su i otvaranja ugostiteljskih objekata, gradskih kavana, restorana te caffe barova koji će biti spremni dočekati opatijske goste, a gradske trgovine već su započele s radom.
Prema anketi koju je provela TZG Opatija trenutno stanje bookinga za lipanj, srpanj i kolovoz je u prosjeku oko 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a očekujemo goste s naših tradicionalno najjačih tržišta, iz Austrije, Njemačke, Hrvatske, Slovenije i Mađarske.
„Velika prednost Opatije pritom je stoljetni status lječilišne destinacije, koja će sasvim sigurno biti dodatna motivacija prilikom planiranja turističkih putovanja u vremenu kada je fokus čitavog svijeta upravo na zdravlju“, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.
Turistička zajednica grada Opatije ni tijekom mjeseci „karantene“, odnosno najstrožih mjera zaštite, nije zanemarila promociju na stranim i domaćem tržištu kontinuirano promovirajući atraktivnosti i ljepote Opatije putem društvenih mreža i digitalnih kanala.
„Kroz kampanju smo pozvali sve goste da planiraju svoj dolazak u Opatiju, a prema najavama, taj dolazak bi uskoro mogao postati i realnost. Promotivni video „Dream today, visit Opatija tomorow“ uz originalno izdanje na engleskom jeziku prilagođen je i za goste s njemačkog i slovenskog govornog područja.
Putem različitih digitalnih platformi, u vrlo kratkom vremenu, opatijsku video razglednicu pregledalo je više od 50.000 stranih i domaćih korisnika“, naglasila je Suzi Petričić.
foto: Ministarstvo turizma