Ali Ali i Mark Adams predavači su koji su se predstavili u Rovinju na Danima Komunikacija. Posjetiteljima su prenijeli vlastite doživljaje i poglede na industriju tržišnog komuniciranja. Ali Ali govorio je o deset, kako kaže, „bolnih godina“ koje je proveo u agenciji, a Mark Adams o problemu inovacija u industriji.
Mark Adams, zahvaljujući svojim postignućima, smješten je na uglednu listu “Top People in Britain” najutjecajnijeg londonskog časopisa Sunday Times. U svojim zabavnim i provokativnim govorima Adams tvrdi da uspješno digitalno razmišljanje zahtijeva prije svega emocionalnu inteligenciju.
„Živimo u doba ekspanzija inovacija i fascinirani smo pojavom svake od njih. Vrijeme je za veliku inventuru. Ovakva predavanja mijenjaju naš pogled i to je ono što me najviše veseli.“ – osvrnuo se Nikola Žinić, član organizacijskog odbora festivala, na predavanje “Enter the Cult of Extreme Innovation” u kojem je Adams govorio o ratu koji otvoreno vodi s ljudima koji vole slušati, razgovarati i čitati o inovacijama, ali zapravo nikad ne djeluju kako bi promijenili svoje ponašanje.
„Moramo drastično preispitati način na koji pristupamo razgovoru o inovacijama ako želimo izbjeći tragediju u narednim desetljećima“ – zaključio je Mark Adams.
Predavanje “Ten Stupid Things I Learned in Advertising” Ali Alia bilo je neizmjerno korisno svima koji su radili, rade ili planiraju raditi u agenciji. Opisao je ključna znanja koja je stekao tijekom tih godina te kako je otkrio da oglašavanje zapravo uopće ne mora biti komplicirano „U ovoj industriji ne treba se vjerovati klijentima ni istraživanjima jer nije riječ o znanstvenoj fantastici – treba se samo zabavljati i činiti sjajne stvari.“ – istaknuo je Ali Ali
„Alija sam imao prilike slušati i u Cannesu. Volim njegovu energiju i beskompromisni pristup. Zabavno je slušati koje sve gluposti radimo, a nakon predavanja se propitkujemo zašto se više ne zabavljamo na poslu.“ – komentirao je Nikola Žinić.
Tekst i Foto: Komunikacijski laboratorij (prenose autora: Matija Habljak/PIXSELL)