Na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni su pobjednici natjecanja Mixx koje je napravljeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Nagradu Best in Show odnijela je kampanja Boranka – zazelenimo požarišta Dalmacije agencije Imago Ogilvy.
Uz Best in Show dodijeljeno je sljedećih 9 nagrada: Brand Awareness Campaign, Direct Response and Lead Generation Campaign, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Search, Best tech and innovation, Best Publisher Long-form Native te Best social.
Pipi i agencija Imago Ogilvy za kampanju Bezbrižni pozdrav s Jadrana osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.
Kampanja klijenta Diners Club i agencije MediaCom ponijela je nagradu u kategoriji Direct Response and Lead Generation s kampanjom Smarter way to pay.
Diners Club Hrvatska s agencijom WebBurza odnio je nagradu u kategoriji Best Website.
Nagradu Best Mobile App odnijela je kampanja KEKS Pay s agencijom Flow 404.
Dukatino i agencija Švicarska ponijeli su nagradu u kategoriji Best Branded Content s kampanjom Rasti zdravo, jedi fino.
Nagrada Best Search pripala je tvrtki Kompare i agenciji Cvoke.
Tele2 i agencija Imago Ogilvy osvojili su nagradu u kategoriji Best Tech and Innovation s kampanjom MobiTelka.
Kaufland i Telegram media grupa osvojili su nagradu u kategoriji Best Publisher Long-form Native s kampanjom Naše mi najbolje paše.
Pipi i agencija Imago Ogilvy s kampanjom Pipi Balkon ponijeli su nagradu u kategoriji Best Social.
Organizatori natjecanja potvrdili su da je broj prijavitelja porastao za 5 %. Sveukupno su pristigle 82 prijave. Prijave na natjecanje Mixx Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u vlastite kanale komunikacije – od web-stranice do mobilnih aplikacija. Organizatori ističu da je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije, zaista ostvariti pomak u prodaji i na brend parametrima.
Tekst i foto: Komunikacijski laboratorij