Brendiranje kulture, međunarodna konferencija Ri Hub

Program konferencije sastoji se od predavanja, primjera dobre prakse, radionica i panel rasprava

  • Kultura
  • Objavljeno 27.02.2019
  • Piše: Ivona Amidžić

Trodnevna konferencija Brendiranje kulture koja se organizira u sklopu Učionice projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture od 28. veljače do 2. ožujka u RiHubu na jednom će mjestu okupiti stručnjake s iskustvom u brendiranju kulture poput Erika Kesselsa, MUZE, Kai Amberla i Miguela Rivasa koji će uz velik broj domaćih predavača govoriti o trendovima i izazovima u brendiranju kulture, prenosimo sa službenih stranica Grada Rijeke.

Program konferencije sastoji se od predavanja, primjera dobre prakse, radionica i panel rasprava na kojima će polaznici dobiti smjernice za orijentaciju u promišljanju o temi brendiranja kulture. Podrazumijeva brendiranje svih izraza i vrsta kulturnog djelovanja čiji je cilj stvaranje kulturnih proizvoda, ne samo brendiranje kulturnih institucija. Također, konferencija će predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu kulturnog turizma kako bi se polaznici motivirali da slične ideje primijene u organizacijama i zajednicama u kojima djeluju.

Zanimljivost konferencije je i prateća izložba plakata s logotipovima prepoznatljivih hrvatskih kulturnih proizvoda (muzeja, festivala, događanja i institucija), koja će tijekom konferencije biti postavljena u prostoru riječkog RiHuba.

Kotizacija iznosi 750,00 kn + PDV, dok studenti plaćaju 200,00 kn. Za kupnju ulaznice potrebno se prethodno prijaviti preko obrasca na internetskoj stranici www.rijeka2020.eu/projekti/brendiranje-kulture/

(Grad Rijeka)

foto: youtube (screenshot)

Tagovi: brendiranje kulture, konferencija, međunarodna, RiHub, rijeka, Rijeka 2020,