Cilj kampanje je osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana, posebice djece i mladih vještinama medijske pismenosti, stvaranje platforme za suradnju i razvoj održivih projekata medijske pismenosti, te podrška odgojiteljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.
U suradnji sa Agencijom za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, CTK Rijeka, kao jedan od partnera, organizira dvije besplatne radionice koje će građane poučiti kako analizirati sadržaj koji su stvorili drugi te vještine analiziranja i vrednovanja koja otvaraju vrata novim načinima korištenja interneta.
U ponedjeljak, 8. travnja organizirat će se radionica pod nazivom Etički hakeri za učenike od 5. razreda OŠ do 4. razreda SŠ s početkom u 16.30 sati. S obzirom da je jedna od tema dana medijske pismenosti zaštita privatnosti i sigurnost u medijima, etički hakeri su hakeri koji rade na tome da zaštite sustave i osiguraju sigurnost web stranica i društvenih stranica od ne-etičkih hakera i ljudi koji hakiraju u svrhu širenja govora mržnje ili dezinformacija. Polaznici će na radionici naučiti kako doći do znanja koje će im pomoći da se obrane od digitalnih napada.
U utorak, 9. travnja, od 17 do 18 sati, organizirat će se radionica mBanking namijenjena osobama starijim od 18 godina. Na radionici će naučiti što je to mobilno bankarstvo i kako se služiti unutar tog sučelja, ali i kako se zaštititi od lažnih stranica koje mogu uzeti njihove podatke u svrhu zlouporabe. Velik broj ljudi još uvijek ne zna prepoznati lažne i nesigurne web stranice, što može ugroziti i druge ljude ako se proširi dezinformacija ili obmanjujuća reklama.
Prijaviti se možete na poveznici.