KD Autotrolej prošlog mjeseca bez nekakve veće najave smanjio broj vožnji na brojnim gradskim bus linijama, a to je izazvalo kod građana koji se koriste javnim gradskim prijevozom prilično veliko nezadovoljstvo – piše Fiuman.hr.
Neki od njih su zbog toga preko gradskog vijećnika Duška Milovanovića tražili od gradonačelnika Vojka Obersnela da se poveća broj vožnji u vršnim jutarnjim i poslijepodnevnim satima.
“Vezano za mogućnosti povećanja autobusa na liniji broj 2 u vršnom razdoblju od 7 do 8 sati u smjeru B., obratilo mi se nekoliko građana s područja Srdoča s predmetnim upitom iz razloga što su autobusi na navedenoj liniji u i navedeno vrijeme značajno opterećeni putnicima što onemogućava ugodno korištenje usluge.
Problem bi se mogao riješiti s nekoliko dodatnih autobusa koji bi nakon dolaska u grad išli u garažu, kao što je slučaj s nekoliko autobusa iza 8 sati.
Isto pitanje, odnosno prijedlog se odnosi na vrijeme od 16 do 17 i povratak prema Srdočima iz grada. Mišljenja sam da bi navedeni prijedlog značajno povećao zadovoljstvo korisnika javnog gradskog prijevoza te pomogao osigurati još kvalitetniji javni prijevoz, a sve u cilju povećanja broja korisnika i rasterećenja gradskih prometnica od strane osobnih vozila”, poručio je vijećnik Milovanović, što prenosi Fiuman.hr.
Uskoro je stigao odgovor gradonačelnika u kojem je odbio molbu građana.
“Komunalno društvo Autotrolej, nažalost, u ovom trenutku nije u mogućnosti udovoljiti zamolbi građana za uvođenjem dodatnih polazaka na liniji 2 u jutarnjem terminu. Naime, Autotrolej je izmijenio vozne redove pojedinih lokalnih linija, pa tako i linije 2 i to na temelju promatranja prometa i broja korisnika određenih linija te s ciljem rentabilnosti poslovanja, kako bi se zadržale postojeće cijene voznih karata. Tijekom promatranja prometa i brojanja putnika utvrđeno je da mnoge gradske linije prometuju vrlo slabo popunjene, odnosno drugim riječima da za njih od strane korisnika nema dovoljno, ni zanimanja, ni potrebe. Slijedom navedenog, formiran je novi vozni red koji zadovoljava potrebe putnika, a broj polazaka autobusa smanjen je na određenim linijama, budući da bi njihovo daljnje održavanje stvaralo gubitke Autotroleju te u konačnici dovelo do poskupljenja cijena karata.
Upravo stoga kako ne bi došlo do poskupljenja cijene karata, zbog nerentabilnih linija, odnosno polazaka, vozni red je korigiran. No, treba spomenuti i problem nedostatka vozača. Naime, uz vrlo eksponiran problem nedostatka konobara ili kuhara, na tržištu rada kronično nedostaje i profesionalnih vozača. Kada se, nažalost, dogodi da više vozača Autotroleja iz objektivnih razloga ne može obavljati svoj posao, što znači da su na bolovanju ili godišnjem odmoru, tada se pojavi i problem s održavanjem voznog reda”, poručuje Obersnel.
FOTO: Pixabay