Izložba “Gledanje muzike” otvorit će se 10. travnja u 19 sati u GalerijiSKC, u sklopu Impulse festivala, i po prvi put cjelovito predstaviti radove u području grafičkog dizajna, usko vezane uz koncertni program Distune Promotiona – nezavisne riječke booking i promo organizacije.
Autori radova su dizajneri Antonio Karača i Petra Vrdoljak koji zajedno djeluju kao studio Radnja.
Osnovna krilatica Radnje je “Design solutions for growing business”, što ukratko opisuje svrhu njihova rada – korištenje dizajna za poboljšanje poslovanja i uspostavljanje prepoznatljivosti na ciljanom tržištu, u ovom slučaju glazbene industrije.
“Gledanje muzike” termin je koji su osmislili kako bi sa što manje riječi opisali nit vodilju prisutnu iza svakog plakata za pojedini event: “U dizajnu koncertnih plakata važno nam je predstaviti bend i muziku na primjeren način te vizualno prenijeti atmosferu benda, kako bi pozvali publiku da prisustvuje koncertu – pogleda i posluša muziku.”
Aktivna suradnja s Distuneom na popularizaciji koncerata kao oblika zabave iziskivala je vizualni odmak od standardnog koncertnog plakata s fotografijom i tekstom, zbog čega su u radu odabrali formu znaka kao osnovni vizualni element.
“Budući da se inače bavimo dizajnom vizualnih identiteta, znaka i logotipa, tu smo metodologiju prenijeli i na koncertne plakate kako bi s minimalnom količinom vizualnog sadržaja postigli maksimalni dojam i pritom stvorili vizualni sustav primjenjiv za različite kanale promocije. Svaki vizual postaje samostalni entitet koji živi prije, za vrijeme, ali i nakon eventa te podsjeća na dobru muziku, opuštenu atmosferu, ugodno druženje i zabavu.”
Izložba prikazuje vizualne identitete proteklih glazbenih događaja kroz koncertne plakate, ali i pruža uvid u nove smjerove popularizacije glazbe kroz suradnju Distunea i Radnje.
Izložba “Gledanje muzike” može se pogledati od 10. do 13. travnja u Galeriji SKC. Ulaz je slobodan svim posjetiteljima.
(KLFM)
foto: Instagram (Impulse festival)