U vremenu kada fiskalizacija 2.0 postaje zakonska obveza i donosi brojne promjene koje će zahvatiti sve poduzetnike – od najmanjih OPG-ova i obrtnika do većih poslovnih sustava, mnogi su poduzetnici već sada s pravom frustrirani nejasnoćama i pitanjima koja se otvaraju iz dana u dan – kada i što sve moramo imati spremno, kako se prilagoditi bez dodatnog kaosa?
U takvom ozračju pojavio se Marketino – domaće rješenje kao odgovor na konkretne probleme s terena, koje pomaže mikro i malim poduzetnicima da posluju moderno, zakonito i bez stresa.

Razvila ga je pulska tvrtka Superius d.o.o., dovoljno mala da se brzo prilagodi tržištu i dovoljno iskusna da korisnicima ponudi upravo ono što im treba: alat koji zadovoljava sve zakonske obveze, ali i stvarne potrebe u svakodnevnom radu.
“Od početka smo slušali korisnike i njihove knjigovođe. Znali smo da im ne treba kompliciran sustav, nego jednostavno rješenje koje radi ono što treba – jasno, pouzdano i po pristupačnoj cijeni. Marketino je u početnom razdoblju do ožujka 2026. besplatan za sve korisnike, a trajno besplatan za one koji izdaju do tri računa mjesečno. Uz to, portal za knjigovođe u potpunosti je besplatan, kako bi i knjigovodstveni servisi mogli lakše pratiti poslovanje svojih klijenata”, pojašnjavaju iz Marketina.
Marketino omogućuje izdavanje i zaprimanje fiskaliziranih računa i eRačuna, vođenje eArhive te automatsko eIzvještavanje, ali i puno više od toga i sve u skladu s novim Zakonom o fiskalizaciji 2.0.
“Željeli smo stvoriti rješenje koje će biti jednostavno, jasno i dostupno svima – od obrtnika i OPG-ova do konzultanata, arhitekata i odvjetnika. Naši korisnici ne žele proučavati pravilnike, nego žele alate koji rade pouzdano i bez komplikacija”, poručuju iz Marketina.
Marketino je razvijen u tvrtki Superius d.o.o., poznatoj po rješenju Neosalon, kojje već više od 12 godina koriste tisuće poduzetnika diljem Hrvatske.
Kroz sve te godine, upravo je korisnička podrška bila ono što je Superius izdvajalo od konkurencije – brza, konkretna i dostupna kad god je korisniku potrebna pomoć.
“Naši korisnici znaju da nismo samo tehnički tim. Kad nam se jave, razgovaraju s ljudima koji razumiju njihov posao, njihova pitanja i njihove rokove. I to je ono što nas čini drugačijima”, poručuju.
Superius tu razinu podrške sada širi i na korisnike Marketino rješenja.
Korisnici Marketina mogu biti sigurni da iza njih stoji tim koji ih vodi kroz proces fiskalizacije 2.0 i pomaže im da ostanu u potpunosti usklađeni sa zakonom.
“Fiskalizacija 2.0 mnogima zvuči komplicirano, ali kad vam se netko javi, objasni svaki korak i pomogne vam da krenete – sve postane jednostavno. Naša je snaga upravo u tome – u ljudima koji stoje iza sustava”, dodaju iz Marketina.
Marketino je jedno od rijetkih potpuno fiskaliziranih rješenja koje radi na računalu, tabletu i mobitelu i to bez dodatne opreme ili kompliciranih instalacija, te omogućuje izdavanje transakcijskih računa poslovnim subjektima, javnoj upravi i krajnjim potrošačima. Od 1. siječnja 2026. automatski će podržavati fiskalizirane eRačune, eArhivu i eIzvještavanje.
Za one koji posluju gotovinom i karticama dostupno je rješenje Neosalon, koje već koriste tisuće korisnika diljem Hrvatske i koje će također biti u potpunosti usklađeno s fiskalizacijom 2.0.

U moru kompliciranih sustava Marketino pokazuje da domaće može biti moderno, funkcionalno i korisniku blisko.
Tvrtka Superius time potvrđuje da se vrhunska digitalna rješenja mogu razvijati i izvan velikih centara – pa tako iz Istre nastaje alat koji koristi cijela Hrvatska.