All Digital Week, sedmodnevna paneuropska kampanja, kreće 25. i traje do 31. ožujka. Pripremljeno je mnoštvo aktivnosti i čak 16 besplatnih radionica u koje se mogu uključiti građani svih dobnih skupina i interesa.
All Digital Week kampanja je kojom se od 2010. godine popularizira korištenje interneta i novih tehnologija, a ove se godine obilježava diljem Europe.
Teme besplatnih radionica su: sustav e-Građani, lažne vijesti, micro Bitovi, Europass, roboti, vizualni identitet, Canva, Photoshop, 3D printanje, obrana od digitalnih napada, Facebook, mBotovi, izrada modela drvene barke i modela zrakoplova, mBanking i Google alati.
CTK Rijeka po drugi će put voditi All Digital Week u Hrvatskoj kao nacionalni partner, donoseći sva iskustva sudjelovanja i organiziranja na regionalnoj razini.
Glavni cilj je potaknuti građanstvo da iskoristi sve digitalne mogućnosti pa će se tako mnogi prvi put susresti s korištenjem pojedinih online alata, softvera i aplikacija, možda otkriti nova područja interesa te razvijati vještine i znanja koja će im trebati u budućnosti.
Aktivnosti će biti organizirane u četiri bloka:
- Izgradnja osobne odgovornosti i promicanje medijske i digitalne pismenosti
- Korištenje digitalnih alata kako bi se povećale mogućnosti u sve digitalnijoj ekonomiji i društvu
- Učenje novih digitalnih vještina kako bi se povećala zapošljivost
- Kodiranje i STEM vještine za društvo
U tijeku su prijave na nekoliko radionica. Više informacija o radionicama i rasporedu mogu se pronaći na internetskoj i Facebook stranici CTK Rijeka.
Radionice su besplatne zahvaljujući financijskoj potpori Grada Rijeke, Primorsko-goranske županije, Ministarstva znanosti i obrazovanja te Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.