Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu, među kojima i projekt Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja.
Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavljaju 23 europska subjekta, a osim EPK Rijeka 2020., predstavlja se i Turistička zajednica grada Zagreba. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić, gradonačelnik grada Rijeke Veljko Obersnel, predsjednik gradskog vijeća Grada Rijeke Andrej Poropat, direktor Turističke zajednice Rijeka Petar Škarpa te savjetnica u Veleposlanstvu RH u NR Kini Bisera Fabrio.
„Nastup na sajmu ITB China od velikog je značaja posebice u godini koja je proglašena hrvatsko kineskom godinom kulture i turizma. Iz tog smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu. Riječ je o projektu koji će omogućiti pozicioniranje Rijeke i Hrvatske kao kulturne destinacije na globalnoj razini. Izuzetno nas veseli i što naši ključni partneri javljaju da je zanimanje za hrvatskim destinacijama u kontinuiranom porastu što potvrđuje i turistički promet ostvaren s tržišta Kine u dosadašnjem dijelu godine, a koji je u porastu od oko 60 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine“, izjavio je direktor Staničić, posebno se zahvalivši hrvatskim turističkim djelatnicima na osvojenim prestižnim nagradama za hrvatski turizam.
Predstavljanje Rijeke u sklopu sajma ITB China komentirao je i gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel. „Izuzetno mi je drago da se Europska prijestolnica kulture i Rijeka nastavljaju prezentirati na novim tržištima. Kinesko tržište iskazuje veliki interes za proizvodima kulturnog turizma i zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici što su Gradu Rijeci i Turističkoj zajednici grada Rijeke omogućili da se projekt Europske prijestolnice kulture predstavi na ovom velikom turističkom sajmu u Šangaju“, poručio je Obersnel.
„Kinesko tržište predstavlja za turizam Hrvatske izuzetni potencijal i važno nam je da u zajedničkim promidžbenim aktivnostima budemo uključeni jer Rijeka i Kvarner nude bogatu ponudu za kulturni turizam, ali isto tako kao partneri u projektu Europske prijestolnice kulture zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici na pomoći u kreiranju promidžbe i njenom boljem plasiranju na sva tržišta. Kinesko tržište također nudi priliku za pozicioniranje Rijeke i Kvarnera kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.
(Grad Rijeka)
foto: youtube (screenshot)