Tim studenata riječkog sveučilišta odnio je pobjedu na regionalnom finalu jednog od najvećih međunarodnih studentskih natjecanja L’Oréal Brandstorm, koje već više od 30 godina studentima pruža priliku da izraze svoje ideje, budu inovativni i usvoje nova znanja i vještine.
Ovogodišnjim izdanjem Brandstorma s temom izazovnog naziva Crack the codes of beauty. pred studente je postavljen zadatak kreiranje rješenja koje bi unaprijedilo upotrebu tehnologije u kozmetičkoj industriji (AI, AR, VR, gaming, Metaverse i povezane tehnologije): novi proizvodi, usluge, poslovni planovi, aplikacije ili slično koji imaju potencijal unaprijediti poslovanje.
Pobjednički tim u sastavu Paule Grabar, Dalibora Valkaja i Luke Škode pod nazivom PDL, odgovorio je na izazov te osmislio rješenje koje je osvojilo najviše bodova od strane regionalnog žirija L’Oréala, u konkurenciji od ukupno 10 timova iz Hrvatske i Srbije. Svoju ideju naš pobjednički tim će imati priliku predstaviti na online polufinalnom natjecanju nakon čega ih, ukoliko uspješno predstave projekt, čeka svjetsko finale u Parizu. Tamo će se u lipnju ove godine održati natjecanje za glavnu nagradu – tromjesečnu plaćenu praksu u L’Oréalovom sjedištu, u okviru koje će raditi na provođenju svoje ideje u djelo.
Milena Shipkovenska, regionalna direktorica ljudskih potencijala tvrtke L’Oreal, rekla je: „L’Oréal Brandstorm je za ovu godinu pripremio izazovan zadatak – upotrebu novih tehnologija u kozmetičkoj industriji i kreiranje inovacija koje odražavaju pravu svrhu naše tvrtke: stvaranje ljepote koja pokreće svijet. Studenti su pozvani da u svojim idejama koriste najnovije tehnologije, bilo da se radi o proizvodima, uslugama ili iskustvima, istovremeno vodeći računa da budu održiva i inkluzivna. Veliki odaziv timova koji su nam predstavili svoja rješenja govori u prilog velikom potencijalu, kreativnosti i znanju ovih mladih ljudi. Uistinu se veselimo što i ovu godinu imamo izvrstan tim iz naše regije koji će nas potencijalno predstavljati na velikom finalu u Parizu.“
„Temelj naše ideje bilo je povezivanje influcencera, djelatnika tvrtke L’Oréal i javnosti kroz virtualnu stvarnost (VR) spojenu s Metaversom. Predstavili smo prvi globalni event L’Oréala u Metaversu kojim smo htjeli pokazati kako jedno ovakvo inovativno događanje može imati pozitivan učinak za tvrtku L’Oréal. Jako smo sretni što je žiri prepoznao našu ideju“, izjavio je pobjednički tim ovogodišnjeg Brandstorm natjecanja.
Tijekom više od tri desetljeća, L’Oréal Brandstorm postao je jedno od najvećih svjetskih studentskih natjecanje koje svake godine okuplja više od 80 000 studenata inovatora, pružajući im profesionalno iskustvo koje će im omogućiti daljnje razvijanje, rast i pretvaranje vlastitih ideja u stvarne projekte.